بازگشت هزینه بر گیربکس دستی به لامبورگینی

بازگشت هزینه بر گیربکس دستی به لامبورگینی

اجاره ماشین در تهران

 

مدیران لامبورگینی در هفته‌های تازه کاملاً خبرساز بوده‌اند
و مصاحبه‌های زیادی با اصحاب رسانه سپریدن داده‌اند.
مائوریزیو رجیانی یکی از مشهورترین کسان این کمپانی
بوده و مدیر فنی لامبورگینی است. او تأیید کرده پیشرانه‌ی
12 سیلندر لامبورگینی جایی نخواهد رفت. رجیانی همچنین
خاطرنشان ساخته احتمالاً یک نسخه‌ی پایانی از آونتادور
پیش از معرفی اجاره خودرو در تهران خلیفه آن پدیدار شود.

استفانو دومنیکالی مسئول لامبورگینی نیز می‌گوید این
خودروساز شاسی‌بلند دیگری را نیز فرآوری خواهد کرد.
اخیراً نیز گفته شده عرضه ی گیربکس دستی در سوپر
کارهای این شرکت  اجاره ماشین  بسیار هزینه‌بر خواهد بود.

دومنیکالی مصاحبه‌ای با جانی لیبرمن، مجری موتور ترند
داشته و این دو تن درباره‌ی لامبورگینی و در کل در ارتباط
با دنیای خودرو گفتگو کرده‌اند. زمانی که از مدیرعامل
لامبورگینی درباره‌ی عدم عرضه ی گیربکس دستی برای
خودروهای آونتادور و اوراکان پرسیده شده او روشنگری
داده ساخت این گیربکس بسیار هزینه‌بر خواهد بود.

وقتی‌که شما عضوی از گروه فولکس‌واگن باشید این سوژه
چگونه ممکن خواهد بود؟ بیایید کمی ریاضی شغل کنیم.
حتی اگر لامبورگینی 25 هزار دلار اضافه برای 200 دستگاه
لامبورگینی آونتادور تولید اندک مجهز به گیربکس دستی
دریافت کند همه این رقم به 5 میلیون دلار خواهد رسید.
این مبلغ زیادی است ولی حتی به هزینه‌های تولید چنین
گیربکسی و یا تبدیل گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به نمونه‌ای
دستی نزدیک هم نمی‌شود؛ و به خاطر اینکه آونتادور از
عقیده فنی کاملاً منحصربه‌فرد است پس گروه فولکس‌واگن
گیربکس دستی کاملاً مناسبی برای این خودرو ندارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *