BMW x6

اجاره 10 ساعته 1,300,000 تومان

شرایط اجاره خودرو

قیمت اجاره BMW X6

مبلغ اجاره روزانه: 1,600,000 تومان

مبلغ اجاره هفتگی: 9,800,000 تومان

مبلغ اجاره ماهانه: 30,000,000 تومان
 


رنگ های موجود :   


قیمت اعلام شده بسته به موارد زیر قابل تغییر است:
1-مدت زمانی که قصد اجاره دارید
2-تاریخ شروع و پایان اجاره
3-مدل خودرو
برای کسب اطلاعات بیشتر بخش قوانین و مقررات را مطالعه فرمایید.

توضیحات خودرو

اجاره خودرو BMW X6

همه چیز درباره خودرو BMW X6

خودرو BMW X6 خودرویی اسپرت و با وقار که از سال 2008 تا کنون دل هر جوانی را درگیر خود کرده است. نسخهٔ X6 M50d دارای یک پیشرانهٔ دیزلی قدرتمند است و البته برای کسانی که در ایالات‌متحده ساکن هستند دست‌نیافتنی خواهد بود، و این روند همچنان تا سال 2015 بدین شکل ادامه خواهد داشت. نسخهٔ X6 استاندارد احتمالاً در سه ماههٔ چهارم سال جاری به ایالات‌متحده وارد خواهد شد.

قدرت خروجی 381 اسب بخار و گشتاور خیره‌کنندۀ 740 نیوتن متر، این غول 2.1 تنی را فقط در مدت 5.1 ثانیه از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. با اینکه قدرت و شتاب فوق‌العاده، و وزن سنگین، مصرف سوختی برابر با یک خودروی کوچک شهری دارد و در آزمون‌های مصرف سوخت اروپا با کسب رقم 5.49 لیتر در 100 کیلومتر جایگاه بسیار خوبی در بین خودروهای هم رده دارد.

نمای خارجی X6

در مدل جدیدX6 ، به زوایا و خطوط برجستهٔ بدنه توجه بیشتری شده و ظاهر خودرو را بسیار تهاجمی‌تر از قبل ساخته است؛ چراغ‌ها به جلوپنجرهٔ مشبک شش پرّه وصل شده‌اند. دریچه‌های بزرگ هوا بر روی سپر به همراه جلوپنجرۀ بزرگ، منبع تغذیهٔ هوای سرد به موتور دیزل X6 به‌حساب می‌آیند.

مشخصات جانبیX6 کمتر دراماتیک است، تقریباً در هر اینچ از بدنه دارای خطوطی است که به X6 شخصیت بخشیده است. در زیر دستگیره‌های درب عقب، یک خط منحنی بسیار برجسته قرار دارد که به چراغ‌های عقب منتهی شده است و ویژگی جالبی به نظر می‌رسد. در قسمت انتهایی خودرو پنجره‌ها به‌مراتب کوچک‌تر می‌شوند و سقف معروف شیب‌دار نیز در کنار خطوط بدنه هماهنگی خوبی برقرار کرده است.

چراغ‌های بزرگ عقب LED هستند،سپر دو رنگ جدید که یک جفت اگزوز بزرگ کرومی را در خود جای داده است نیز وقار خاصی به پشت X6 بخشیده است.

رینگ‌های جدید 19 و 20 اینچی آلومینیومی نیز در زیر پای X6 خودنمایی می‌کنند. همچنین دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر از نسل قبل شده‌اند که در جلو 385 میلی‌متر و در عقب 345 میلی‌متر قطر دارند.

داخل کابین خودرو

در کابین X6 جدید نیز تجدیدنظر شده و ارگونومی داشبورد به‌روز تر و مدرن‌تر از قبل می‌باشد. صفحه نمایش بزرگ اعلانات و سرگرمی، همچنان در بالای نوار تیره رنگ داشبورد قرار دارد و دکمه‌های فیزیکی زیادی نیز در کنسول مرکزی جا گرفته است. دستهٔ دنده هم با لهجهٔ آشنا به چشم می‌خورد و با توجه به این که خودرو مجهز به سیستم iDrive است با نشانه‌هایی خاص، بر روی آن علامت‌گذاری شده است. در مدل M پوشش صندلی‌ها از چرم مخصوص آلکانترا می‌باشد، مرکز غربیلک فرمان نازک‌تر و اسپرت تر از نسخهٔ استاندارد است و دارای یک حلقهٔ ضخیم با پوشش چرم است که پدال‌های تعویض دنده در پشت آن نیز خودنمایی می‌کنند.

طراحی جدید داشبورد به چشم می‌آید، دریچه‌های تهویهٔ جدید با خروجی دوگانهٔ هوا هستند، و علاوه بر اینکه زیبایی منحصربه‌فردی به کابین بخشیده‌اند، در هدایت جهات مختلف هوا، بسیار عملی هستند.

فنی و عملکرد ماشین

پیشرانهٔ X6 M50d در حال حاضر قدرتمندترین موتور دیزل ساخت BMW است. یک شش سیلندر خطی دیزل، به حجم 3.0 لیتر است که توسط توربوشارژر دوقلو تغذیه می‌شود.

سیستم سوخت Common-Rail با انژکتور پیزو، سوخت را در فشار شگفت‌انگیز “31.908 psi” به محفظهٔ احتراق می‌رساند. قدرت این دیزل، 381 اسب بخار و گشتاور عظیم 740 نیوتن متر با یک گیربکس هشت سرعته Steptronic اسپرت، از طریق سیستم xDrive، به چهار چرخ منتقل می‌شود. نتیجهٔ این عمل شتاب 0-100 فوق‌العادۀ 5.1 ثانیه می‌باشد و حداکثر سرعت نیز در 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

میانگین مصرف سوخت این نسخه نیز بین 5.5 تا 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است و در هر کیلومتر 174 گرم گازCO2 تولید می‌کند.خودرو از چابکی و تعادل بسیار بالایی برخوردار است. گیربکس هشت سرعته Steptronic، سیستم xDrive، دیسک ترمز چهارچرخ، سیستم تنظیم شاسی، طراحی بدنهٔ آئرودینامیک و بهینه‌سازی شده همگی از مزایای نسل دوم این SUV جذاب است.

آپشن سیستم تعلیق تطبیقی نیز برای این مدل قابل سفارش است که با استفاده از آن می‌توانید کنترل عملکرد دینامیکی بدنه را در دست بگیرید و همچنین می‌توانید قدرت و گشتاور را بین چرخ‌های عقب توزیع نمایید. همچنین سه حالت Comfort، Sport و Spotrt + را در دسترس دارید که در حالت Sport و Sport + پاسخ فرمان به حرکت دستان شما به طرز چشمگیری سریع می‌شود، سیستم تعلیق سفت‌تر شده و حس اسپرت را به‌خوبی هر چه تمام‌تر به شما القاء می‌کند. لذا می‌توانید بسته به نیاز، بین این دو حالت رانندگی سوئیچ کنید. همچنین برنامه‌ریزی حالت Comfort یا راحت، دوباره صورت گرفته و به لطف سیستم تعلیق بادی و فرمان برقی، سعی در مهیا نمودن یک سواری بسیار نرم و لذت‌بخش را دارد.

این سیستم، به منظور افزایش پویایی و عملکرد خودرو در پیچ‌ها و عدم وقوع Understeer، قدرت را بر آن چرخی وارد می‌کند که نیاز دارد تا تعادل خودرو را در سر پیچ‌ها حفظ کند. شاسی X6 M50d نیز دوباره طراحی شده است و به لطف سیستم تعلیق بادی جدید کنترل خودرو را حتی در شرایط سخت و خاص متعادل نگه می‌دارد.

 

هیچ دیدگاهی برای این مطلب درج نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که دیدگاهی در این مطلب وارد می کنید.